Brownline on the road

25 juni 2026

Wat een fantastische dag hebben we achter de rug! Afgelopen weekend vond het Brownline personeelsuitje plaats. Ook de partners waren weer van de partij.

Na een warm ontvangst met koffie en gebak was het tijd voor het echte werk. We mochten namelijk de weg op in glimmende cabrio oldtimer Kevers en nostalgische 2CV’s, beter bekend als ‘Lelijke Eendjes’! 🦆✨

Een prachtige rit door de landelijke omgeving veranderde al snel in een fanatieke puzzeltocht. Net als in ons dagelijks werk kwam het ook hier aan op

🎯 Nauwkeurigheid

🤝 Teamwork

💡 Creativiteit

Fotos_Marian  3
Fotos_Marian  2
Fotos_Marian  4
fOTOS_mARIAN  16
fOTOS_mARIAN  13
fOTOS_mARIAN  18
Fotos_Marian  7
Fotos_Marian  8
FOTOS_Nike  10

Tussen de middag konden we even heerlijk bijkomen en bijpraten tijdens een zeer smakelijke lunch op het terras in de schaduw. Na de lunch ging de strijd natuurlijk weer verder... 🏆

Felicitaties aan het team van de Sahara Sprinters, zij gingen er uiteindelijk met de winst vandoor! Maar de échte winst van de dag? Dat waren het vele plezier, de humor en de geweldige onderlinge saamhorigheid.

Team_fotos  2
fOTOS_mARIAN  28
Team_fotos  3
fOTOS_mARIAN  31
Team_fotos  7
Team_fotos  8
Team_fotos  4
fOTOS_mARIAN  38
fOTOS_mARIAN  10

Felicitaties aan het team van de Sahara Sprinters, zij gingen er uiteindelijk met de winst vandoor! Maar de échte winst van de dag? Dat was het vele plezier en de humor.

Bedankt aan iedereen die erbij was! Op naar het volgende avontuur. 🤝

Dank aan We Love Oldtimers - Hoornaar voor de gastvrijheid en de organisatie. We hebben genoten.